دستورالعمل رسیدگی به پیام های 1888 ابلاغ شدشهردار تهران دستورالعمل رسیدگی به پیام های 1888 را ابلاغ کرد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیروز حناچی در این ابلاغیه تاکید کرد: مرکز نظارت همگانی سازمان بازرسی (1888) درگاه واحد دریافت انتقاد، شکایت، تقدیر و پیشنهاد شهروندان با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در حوزه ارتباط مردمی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای شهرداری، همواره در جهت حکمروایی مطلوب شهری پیشرو بوده است. شهردار تهران تقویت روحیه مسئولیت پذیری و جذب مشارکت های معنادار شهروندان را مستلزم افزایش شفافیت سازمانی، نهادینه سازی فرهنگ نظارت همگانی، پاسخگویی مدیران و تحقق مطالبات عمومی ذی نفعان شهری برشمرده و تصریح کرده است: لازمه این امور مشخص نمودن خط مشی ها و تعیین مکانیزم های رسیدگی و پاسخگویی کیفی و سریع به نقطه نظرات و پیام های سیستمی شهروندان در سامانه 1888 است. در این دستورالعمل الزامات قانونی و اسناد بالادستی، ملاحظات سازمانی و اولویت های ارجاع، فرآیند کامل رسیدگی، مکانیزم و رویه های پاسخگویی حسب موضوعات و مصادیق پیام ها، فرآیند رسیدگی و پاسخگویی به پیام های مردمی، مکانیزم نظارت 1888 در خصوص پیام های 137، مکانیزم رصد و کنترل کارتابل حوزه های اجرایی و مکانیزم ارزیابی حوزه های اجرایی از سوی ستاد 1888 ابلاغ شده است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |